napitender.hu
+36 20 462 14 10

vagy +36 20 377 63 03

Ügyfélszolgálat: 9:00-17:00-ig
Teljes mennyiség vagy érték (valamennyi részt, meghosszabbítást és opciót beleértve)
Pilisjászfalu község települési szilárdhulladék begyűjtésére, elszállítására és ártalmatlanításra irányuló közszolgáltatási szerződés. Pilisjászfalu Község közigazgatási területén települési szilárd hulladék begyűjtése, elszállítása és ártalmatlanítása.
A szakmai ajánlat benyújtásához az Ajánlatkérő tájékoztatja az Ajánlattevőket, a becsült hulladékmennyiség fajtákként való megoszlásáról településünkön:
• Kommunális : 251,81 t/év
• Papír, karton (200101): 5,924 t/év
• Üveg (200102): 6,792 t/év
• Műanyagok (200139): 11,464 t/év
A közszolgáltatási feladatot ajánlattevőnek a szerződés ideje alatt folyamatosan kell biztosítania. Fontosabb adatok és feladatok: (a megadott adatok és mennyiségek a közszolgáltatás időtartama és jellege valamint a 385/2014 (XII. 31.) korm. rend. január 1-jétől hatályos gyűjtőedények űrmértékére vonatkozó rendelkezései miatt a szolgáltatási időn belül + 25 % mértékben változhatnak):
Lakossági
– 1650 fő állandólakos
– háztartások száma: 540 db
Edények száma 2015-ös adatok alapján:
60 literes edények száma: 203 db
120 literes edények száma :225 db
240 literes edények száma : 8 db
Intézményi:
Polgármesteri Hivatal:
1100 literes edények száma: 1 db
Somvirág óvoda
240 literes edények száma : 2 db
Ürítési gyakoriság: ¤ heti 1 alkalommal – szelektív hulladék gyűjtési rendszer fenntartása a dokumentációban meghatározottak szerint (Jelenleg 3 műanyag, 1 üveg és 1 papír gyűjtésére alkalmas közterületi gyűjtőedényzet áll rendelkezésre. A gyűjtésére szolgáló edényzeteket hetente egyszer üríti a szolgáltató. – házhoz menő lomtalanítás ajánlati dokumentációban foglaltak szerint – ügyfélszolgálat fenntartása és üzemeltetése hetente egyszer. Zöldhulladék szállítás évente kétszer ajánlati dokumentációban foglaltak szerint.
A hulladék ártalmatlanítása az ajánlattevő által az ajánlatában – a tulajdonos és üzemeltető által kiadott befogadó nyilatkozat alapján – megjelölt hulladéklerakó telepen történik.
A fenti feladatok ellátásával kapcsolatos valamennyi adminisztráció, adatszolgáltatási kötelezettség teljesítése; a díjbeszedése megszervezése, lebonyolítása is a közszolgáltató feladata a dokumentációban részletezett műszaki tartalommal a vonatkozó jogszabályok rendelkezéseinek megfelelően. A részletes műszaki leírást az Ajánlatkérési Dokumentáció tartalmazza.
Ajánlatkérő felhívja az ajánlattevők figyelmét, hogy amennyiben a közszolgáltatást igénybe vevő ingatlanhasználó az általa használt és tulajdonában álló települési hulladék gyűjtésére szolgáló gyűjtőedény helyett a hulladékgazdálkodási közszolgáltatás végzésének feltételeiről szóló 385/2014 (XII. 31.) Korm. rend. 7. § paragrafusában foglalt rendelkezések alapján eltérő méretű szabványos gyűjtőedényben való gyűjtésre jogosult vagy köteles, akkor a szolgáltató köteles az általa felajánlott eltérő méretű gyűjtőedény ingyenes biztosítására az ingatlanhasználó részére.
A szolgáltató az alábbi űrmértékű gyűjtőedények közül köteles biztosítani a választás lehetőségét a Korm. rendelet 7. § (1a) b.) pont hatálya alá nem tartozó természetes személy ingatlanhasználók részére a 7 § (1c) bekezdésben foglalt előírások betartásának figyelembe vételével:
– 80 literes gyűjtőedény
– 120 literes gyűjtőedény
– 240 literes gyűjtőedény
(adott esetben, csak számokkal)
Becsült érték áfa nélkül: 18441315 Pénznem: HUF

Kérjen ajánlatot vagy további információt

Hívás